3 Desember 2015

Mesikel - Feber Magdalena Br Ginting

Lirik Lagu Karo: Mesikel - Feber Magdalena Br Ginting

Mesikel kel aku kita ngerana
Nande Ginting tedeh kal ateku

Terang kenca wari e
Terlolah-lolah, tertulih aku
Sundut ka matawari e
Tertima-tima lalap pusuhku

Arah apai kin ndia kena reh ateku
Arah lebe ntah arah pudi mesikel aku

Kuukuri pe terdauhen
Ukurku lalap tambah meriso
Kutangkeli pe terbagesen
Nambah-nambahi teku megogo

Suari berngi kel kena lalap kuinget
Tupung aku tunduh kel nge ngenca aku la teriluh

Tigan Mama Tigan
Awihndu saja pe kuidah
Enggo me mburo tedehku e turang
Turang kukelengi
Sorandu saja pe kubegi
Enggo tertambari tedehku e

E maka mulih reh dage kena
Tambari tedehku e tedeh Nande Gintingndu
E maka mulih reh dage kena
Tambari tedehku e tedeh Bere Ribundu

Darami pe sideban
Labo lit bali ras kena
Bandingken ku jelma si enterem
Enggo me talu ban lias Ma Tiganna

Emaka mulih nge kena maka malemna
Tambari tedehku e tedeh Nande Gintingndu
Tambari tedehku e tedeh si la erleka

Artikel Terkait