26 September 2015

Robah Tambah Beratna - Antha Prima Ginting

Lirik Lagu Karo: Robah Tambah Beratna - Antha Prima Ginting

Ndauh aku nggo mapak
Kudalani dalan sigelap
Salah apai si lepak agi
Em dekahen rusur sikudadap

Mabuk mabuk ras erjudi
Em dahinku suari berngi
Lanai kueteh mehuli nake
Sinasana keri kudayai

Nde Nande Karo bage ka pe kena setia
Nde Nande Karo sabar kam ngalo ngalosa

Piahna enggo kuukuri
Pengkebetku si la kel terpuji
Lanai kam pagi kutogan agi
Jera aku, Ma Ginting robah

Nuan-nuan me ku juma
Ras kudungi dahin i sabah
Lalap kam kutami-tami agi
Asal tasak nakan i rumah

Nde Nande Karo si enggo lewat ula tangisi
Nde totoken gelah kita lampas jumpa rejeki

Nde Nande Karo aku enggo robah
Kuikutken kerina turang ajar ras pedah
Nde Nande Karo bas aku robah
I je ka kukelengi kena selingkuh
I je ka kusayangi kam erpengobah

Nde Nande Karo batang ropah idah uratna
Nde Nande Karo aku robah nambah beratna

...Musik...

Piahna enggo kuukuri
Pengkebetku si la kel terpuji
Lanai kam pagi kutogan agi
Jera aku, Ma Ginting robah

Nuan-nuan me ku juma
Ras kudungi dahin i sabah
Lalap kam kutami-tami agi
Asal tasak nakan i rumah

Nde Nande Karo si enggo lewat ula tangisi
Nde totoken gelah kita lampas jumpa rejeki

Nde Nande Karo aku enggo robah
Kuikutken kerina turang ajar ras pedah
Nde Nande Karo bas aku robah
I je ka kukelengi kena selingkuh
I je ka kusayangi kam erpengobah

Nde Nande Karo batang ropah idah uratna
Nde Nande Karo aku robah nambah beratna

Nde Nande Karo batang ropah idah uratna
Nde Nande Karo Mama Ginting robah nambah beratna

Artikel Terkait