4 Oktober 2015

Turiken Ukurndu - Rimta Mariani Br Ginting, Aci Br Sembiring, Itana Br Tarigan

Lirik Lagu Karo: Turiken Ukurndu - Rimta Mariani Br Ginting, Aci Br Sembiring, Itana Br Tarigan

Kena nge ndube ateku ngena Ma Karo
Tapi kena nge lalap la erpengue
Turiken dage kata sorandu o turang
Kutimai amin gia la pasti

Bage me i bas pusuhku Karo
Nimai keputusenndu
Asa Ndigan nge pepagi kaka
Kutimai Kemulihenndu

Ula aku terarap-arap turang
Bagi nimai erbuah sere
Simehulina lah min bahan katandu turang
Maka malem pusuh ula mesui

Nde, nde Ma Karo aloi min aku
Turiken ukurndu nde Ma Karo

Enda piduk mangani cep-cepen
Bayu bengkuang man amak kundulen
Labo cakap kalak man beginken
Ukur kena turang man dapeten

Nde Ma Karo aloken min aku
Ue ken min dage, aloken min aku

Cekala menda adumna nurung igule
Tama sere tambah menda kettuna
Ula lasam, ula ukurndu ndele o turang
I bas pusuhku Ma Karo kam si jituna

Nde Ma Karo, nde Ma Karo

Enda sarune si man smpulen
Adi man belo man kapuren
Adi kena sei man sungkunen
Jelma si deban la man oraten

Kena nge turang, kena mesayang
Kena nge turang, kena si kuarapken

...Musik...

Ula aku terarap-arap turang
Bagi nimai erbuah sere
Simehulina lah min bahan katandu turang
Maka malem pusuh ula mesui

Nde, nde Ma Karo aloi min aku
Turiken ukurndu nde Ma Karo

Enda piduk mangani cep-cepen
Bayu bengkuang man amak kundulen
Labo cakap kalak man beginken
Ukur kena turang man dapeten

Nde Ma Karo aloken min aku
Ue ken min dage, aloken min aku

Cekala menda adumna nurung igule
Tama sere tambah menda kettuna
Ula lasam, ula ukurndu ndele o turang
I bas pusuhku Ma Karo kam si jituna

Nde Ma Karo, nde Ma Karo

Enda sarune si man smpulen
Adi man belo man kapuren
Adi kena sei man sungkunen
Jelma si deban la man oraten

Kena nge turang, kena mesayang
Kena nge turang, kena si kuarapken

Artikel Terkait