16 November 2015

Ras Kita Nggeluh - Aci Br Sembiring

Lirik Lagu Karo: Ras Kita Nggeluh - Aci Br Sembiring

Ngingeti rusur i bas tunduhku turang
Perbahan tedeh teku kena
Erdalin kin pe aku tempa tegundu
Nde biringndu mesayang hooo...

Dekahen lolo dahin kudahi turang
Tertaren-taren nginget kena
Uga kubahan bangku turang
Aloi nande biringndu mesayang morah ate

La tergantiken jelma sideban
Ise pe pagi jadi sambarndu
Kam kel nge ngenca Mama Iting
Em ukurindu kukelengi

Ula kel min ndekah ku ertima turang
Sada wari nggo tempa sebulan
Ban katandu peseh dage man bangku turang
Man temanku sope erdemu

Legi aku Ma Iting...
Raslah kita nggeluh...
La aku ngasup tadingkenndu
Mari dage turang...

...Musik...

Dekahen lolo dahin kudahi turang
Tertaren-taren nginget kena
Uga kubahan bangku turang
Aloi nande biringndu mesayang morah ate

La tergantiken jelma sideban
Ise pe pagi jadi sambarndu
Kam kel nge ngenca Mama Iting
Em ukurindu kukelengi

Ula kel min ndekah ku ertima turang
Sada wari nggo tempa sebulan
Ban katandu peseh dage man bangku turang
Man temanku sope erdemu

Legi aku Ma Iting...
Raslah kita nggeluh...
La aku ngasup tadingkenndu
Iyah dage turang...

Artikel Terkait