15 Januari 2017

Kelengku Tersia - Jhoey Sinuhaji

Lirik Lagu Karo: Kelengku Tersia - Jhoey Sinuhaji

La kel tergejap enggo turah ate ngena
Perban sisuan ndube ukurta mehuli

La terturiken cedana i bas pusuhta
Perban kita duana sirate mesui

Gundari aku lanai sisada
Ateta ngena la banci ersada

Pegedang pe lalit ertina
Sirang me kita gia ukur ceda

La kuarap kelengku tersia
Perbahan aku enggo lit punana

Hoouooo....

---Musik---

La terturiken cedana i bas pusuhta
Perban kita duana sirate mesui

Gundari aku lanai sisada
Ateta ngena la banci ersada

Pegedang pe lalit ertina
Sirang me kita gia ukur ceda

La kuarap kelengku tersia
Perbahan aku enggo lit punana

Enggo lit punana...

---Musik---

Xian zai wo bu shi yi ge ren le
Women de ai qing bu ke neng zai yi qi

Zai xia qu ye mei you yisi zai
Jian wi de ai.. Gia ukur ceda....

Gundari aku lanai sisada
Ateta ngena la banci ersada

Pegedang pe lalit ertina
Sirang me kita gia ukur ceda

La kuarap kelengku tersia
Perbahan aku enggo lit punana

Kelengku tersia...
Kelengku tersia...
Kelengku tersia...

Lirik Lagu Karo: Kelengku Tersia - Jhoey Sinuhaji

Artikel Terkait